Türkmenoğlu

VAN İÇİN AĞIR BİR GÖREV YÜKLENDİK - Nihat Işık

Üçünçü sayımızda merhaba demenin mutluluğu bambaşka. Bu sayılar ilk göz ağrılarımız. Allah nasip ederse yıllar geçtikten sonra vay be ne günlerdi diyeceğiz.

Memleketim Van Dergisi olarak ağır bir görev yüklendiğimizin farkındayız. Bu memleketin değerlerini anlatırken çok dikkat ediyoruz. Sizlere herhangi bir yanlış bilgi vermemek adına konuyu uzmanlarına soruyoruz.

Binlerce yıllık kadim şehir Van’ı anlatmak kolay değil. Her kelimenin tarihsel bir sorumluluğu olduğunu biliyoruz ve bu nedenle emin adımlarla ilerliyoruz.

Şükürler olsun dergimize olan teveccüh her sayıda giderek artıyor. Memleketim Van Dergisi’nin her sayısının önümüzdeki yıllar için çok önemi bir arşiv olacağını biliyoruz. Hafızalarda kalanların yazılı hali olmak bize de nasip oldu.

Memleket sevdasını anlatmak hayli güzel. Daha anlatılacak yazılacak, çizilecek çok sayıda Van değeri var. Bu görevimizi layıkıyla yerine getireceğimize emin olabilirsiniz. Van değerlerini yazarken bilindiğin yanı sıra bilinmedik bilgilere ulaşmaya çalışıyoruz.

Her seferinde Van güzel diyorsak, Van’ın güzelliklerini anlatmaya devam edeceğiz.

Memleketim Van

Yüreklere sevgi KATAN

Otlu peyniri, Van kahvaltısı,

Uçan Van Balığı ve kaleleri

Adalarıyla özgün, savatıyla kara sevdalı

Kiliseleriyle gizemli, dağlarıyla ihtişamlı

Camileriyle ihlaslı,

Dünyada Van ahirette İMAN

MEMLEKETİM VAN KAPAK

Şifa kaynağı
Adres: Cumhuriyet Caddesi İş Bankası Karşısı İşlek İş Merkezi Kat:1 No:1 İpekyolu / VAN